#ظهور
بهمن ۱۴۰۴ ظلم زیاد شده؛ اما چرا امام زمان (ع) نمیآیند؟ عجله از روی احساسات، راه هلاکت است. تا فکر و فرهنگ مردم عوض نشود، میوهی ظهور و تغییر به بار نمینشیند.
بهمن ۱۴۰۴ دو تا هدف داریم؛ هدف انسان، که آخرت اوست و هدف دنیا، که برپایی عدل در آن است و عاقبت هم با اهل حق است. تو فقط به فکر هدف خودت و آرامشت و با حق بودن باش
۱۳ اسفند ۱۴۰۴ - بوی ظهور - بخش دوم حالت گوش به زنگ بودن و منتظر بودن باید در همهی زندگی خودش را نشان بدهد؛ حالتت حالت انتظار باشد؛ آن به آن، لحظه به لحظه، شب و روز.
۴ اسفند ۱۴۰۴ بخش اول انسان تا وقتی گم است، افراط و تفریط میکند و اغتشاشات درونی دارد؛ خودش را که پیدا کند، آرام میشود. امام زمان برای ظهور نیاز به چه نیروهایی دارد؟
۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - بخش اول تنظیمات کارخانهی همهی ما خدایی است؛ ما خدایی هستیم، دنیا ما را جدا میکند، فاصله بین ما و مبداء ما انداخته است
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده