اگر کسی به همین سه کلمه ایمان بیاره و باور کنه، وارد در بهشت سعادت ابدی و جاودان میشه بلاشک...
ref: https://khodshenasi.me/lessons/quran-raad-18
#ایمان
جلسه ۲۹ دوره نوزدهم خودشناسی ما یک وظیفه داریم و آن تحصیل ایمان است. تحصیل ایمان هم مربوط به قلب ما میشود؛ جایگاه قلب ما هم با فطرت فرق دارد و حسابش جداست. قلب ما مرکز فرماندهی ناخودآگاه وجود ماست که برنامهپذیر است.
۲۴ اسفند ۱۴۰۴ بخش دوم ترس کار شیطان است؛ اولیاء خدا نمیترسند، اولیاء شیطان میترسند. تدبیر به خاطر ترس، تدبیر نیست ترسیدن است.
۶ فروردین ۱۴۰۵ بخش اول آمدهایم استقامت در راه خدا را اثبات کنیم؛ استقامت در طالب حق بودن و ذلیل نشدن مقابل شیطان است؛ ناخالصیها و ترسها را کنار بگذار و ایمانت را با تذکر، یاد خدا و امتحانات و دو راهیهای دنیا تقویت کن
محرم ۱۴۰۴_فایل سوم_بخش دوم جمعی که دور هم جمع میشوند باید آرامششان را از یک منبع بگیرند؛ به همین خاطر بهشتیها از تماشای یکدیگر نیز لذت میبرند.
۶ خرداد ۱۴۰۲، جلسه ۶۳ خودشناسی در قرآن، سوره حجر، آیات ۴۵–۴۸ چرا همیشه خودمان را از صف متقین جدا میبینیم؟ در این جلسه یاد میگیریم چطور فهم را از ذهن به اعضا و جوارح برسانیم تا مانند یک راننده حرفهای، ناخودآگاه در مسیر حق قدم بزنیم. از راز چشمههای جوشان معرفت تا هنر تبدیلِ ظلمِ دشمن به خیرِ مطلق برای خودمان.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده