هنوز سرد و گرم روزگارو نچشیده تا بفهمه دنیا دست کیه
ref: https://khodshenasi.me/lessons/quran-raad-18
#دنیا
۸ دی ۱۴۰۲ جلسه ۷۹ خودشناسی در قرآن، سوره حجر، آیه ۶۴ چرا چیزی که با چشم سر میبینیم همیشه تمام حقیقت نیست؟ اگر دنیا اینقدر خوب است، پس چرا گفتهاند مکان عبور است؟ فرق علم و عقل چیست و چرا تراشه و هوش مصنوعی جای فهم را نمیگیرد؟ وقتی گفته میشود «فإنی قریب»، این نزدیکی از چه سنخی است؟
نگرانی برای روزی بیجاست
۲۳ مهر ۱۴۰۳، جلسه ۱ خودشناسی در قرآن، سوره کهف، آیه ۱ آیا ممکن است همه انسانها، حتی ناآگاهانه، در حال حمد خدا باشند؟ این جلسه نگاهی عمیق به عقل، ایمان، توهم دنیا و بیداری انسان دارد.
چه رابطهای بین رضایت و خودشناسی و خداشناسی هست؟ بالاترین لذت چیست و چگونه میتوان به آن رسید؟
بجنب داره دیر میشه، امام زمان تشریف بیارند دیگه وقت انتخاب کردن نیست باید انتخابتو کرده باشی!
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده