سعی کن سطح فهمت را بالا ببری، خدا تو را خلق نکرده که عملگی کنی؛ خلق کرده که شعور پیدا کنی و آدم بشی!
ref: https://khodshenasi.me/lessons/quran-raad-18
#دنیا
شب قدر - 1 فروردین 1404 - مسجد
مسیری که بالا و پایین داره اما همه اش به نفع توست
نگرانی برای روزی بیجاست
چه رابطهای بین رضایت و خودشناسی و خداشناسی هست؟ بالاترین لذت چیست و چگونه میتوان به آن رسید؟
۸ دی ۱۴۰۲ جلسه ۷۹ خودشناسی در قرآن، سوره حجر، آیه ۶۴ چرا چیزی که با چشم سر میبینیم همیشه تمام حقیقت نیست؟ اگر دنیا اینقدر خوب است، پس چرا گفتهاند مکان عبور است؟ فرق علم و عقل چیست و چرا تراشه و هوش مصنوعی جای فهم را نمیگیرد؟ وقتی گفته میشود «فإنی قریب»، این نزدیکی از چه سنخی است؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده