خودتو نیار تو ذهنت که من اینم! مقایسه نکن! هر چی تو ذهنت آوردی، اون نیستی؛ خودت خودتی! ریشهی ظلم به دیگران، همینه! ظلم به خود. امیدتو از غیر خدا نگیر.
جلسه پرسش و پاسخ بعد از این جلسه: https://khodshenasi.me/lessons/g2292/
#امید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵، جلسه ۵۵ خودشناسی در قرآن، سوره کهف، آیه ۳۷-۳۸ هر موقع بیخودی دلت قرص بود، به هیچی امیدوار بودی، در اوج ناامیدی امیدوار بودی او خداست؛ خالصانه خدا را بخوان
وقتی به هیچی دلت خوش نیست ولی همش دلخوشی، الکی خوشی، خدا داری!
۱۳ اسفند ۱۴۰۴ - بوی ظهور - بخش اول بوی ظهور که آمد آماده باش. امر ظهور در یک شب اصلاح میشود. خود را ول نکنید در یک شب یهو کار تمام میشود. نسبت به ظهور امام زمان امیدت از همه چیز بیشتر باشد.
۱۷ فروردین ۱۴۰۵ بخش اول تنها وظیفهای که انسان دارد صبر و استقامت تا آخرین لحظه در راه حقیقیتی است که پذیرفته
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، جلسه ۶۱ خودشناسی در قرآن، سوره حجر، آیات ۴۵–۴۷ آیا میشود در اوج مشکلات، دل آرام و بیکینه داشت؟ اینجا از راهی حرف میزنیم که انسان را به امنیت و شادیِ ماندگار میرساند.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده