خودتو نیار تو ذهنت که من اینم! مقایسه نکن! هر چی تو ذهنت آوردی، اون نیستی؛ خودت خودتی! ریشهی ظلم به دیگران، همینه! ظلم به خود. امیدتو از غیر خدا نگیر.
جلسه پرسش و پاسخ بعد از این جلسه: https://khodshenasi.me/lessons/g2292/
#ذهن
۱۴ فروردین ۱۴۰۵ بخش دوم جایگاه عقیده از عمل بالاتر است؛ تا وقتی در عمل غرقی عقیده رو نمیآید
۱۴ فروردین ۱۴۰۵ بخش اول اگر هدفت وسیله را توجیه نمیکند هدفت، هدف نیست؛ خودشناسی مساوی است با هدفشناسی
۶ فروردین ۱۴۰۴ بخش دوم خدا را با خودت مقایسه نکن؛ ذهنت را بگذار کنار؛ بندهی خدا باش یعنی بندهی هیچ کس نباش؛ بندهی خدا بودن یعنی حرّ بودن
۹ اسفند ۱۴۰۴ باید فقط یک خواسته داشته باشیم: «خدایا حق را به من نشان بده تا از آن تبعیت کنم؛ و باطل را به من نشان بده تا از آن دوری کنم»؛ آنگاه، به همه چیز میرسیم!
بهار ۱۴۰۵ اعتماد به نفسی که منشأ آن خداست، وقتی خیالت راحت است که برای خدا کاری ندارد؛ وقتی میرسی به جایی که خودت را از خدا جدا نمیدانی
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
0 نظر ثبت شده